بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت(1)
وبلاگی جهت کسب و کار اینترتتی در راستای حلیت و سود مطمئن
بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت(1)
سه شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 15:2 | بازدید : 482 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

آموزش روش های صحیح و عملی کسب درآمد از اینترنت 100% قانونی و تضمینی به صورت مادام العمر

 مطمئن باشید مشابه این محصول در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. بیش از 10 هزار فایل، بهترین و جامع ترین پکیج درآمدزایی در منزل تایید شده توسط وزارت صنعت،معدن و تجارت

شما میتوانید در زمان کمتر از 1 ماه بیش از یک میلیون دریافت کنید. باید گفت که اگر به خوبی روی این محصول و آموزشهای آن کار کرد می توان به آسانی و سریعترین زمان ممکن درآمدی عالی از آن به دست آورد.

مجموعه ای که در پیش رو دارید کامل ترین مجموعه در رابطه با به دست آوردن درآمد ، با روش های گوناگون که با بهره گیری حتی تعداد محدودی از راه کارهای بیان شده در این مجموعه به درآمدی هنگفت دسترسی پیدا خواهید کرد. این مجموعه صرفا یک نرم افزار خاص یا چند روش آموزشی کم و معمولی نیست و همانطور که گفته شد شامل بیش از 10 هزار فایل آموزشی و کاربردی است که حاوی قسمت های مختلفی برای کسب درآمد می باشد که هرکدام ازاین قسمت ها به طور مجزا درسایت های گوناگون باقیمت های مختلف و بسیار بالا فروخته می شود(باجستجویی مختصر قیمت های بسیار بالا را می توانید ملاحظه کنید)، ولی ماتمامی این مجموعه ها را در قالب یک پکیج کامل برای شما گردآوری کردیم تاتمامی ابزار مورد نیاز خود برای بدست آوردن ثروت را داشته باشید.

این بسته آموزشی شامل جنبه های علمی و کاربردی بسیار زیادی می باشد ،بدون نیاز به داشتن دانش فنی و آشنایی با زبان انگلیسی و تماما به زبان فارسی است درآمدی که از این بسته بدست خواهید آورد کاملا شرعی و قانونی بوده و درآمدتان مستقیما به حسابهای بانکی شما در ایران نظیر بانک های ملی،صادرات،تجارت،ملت و... واریز خواهد شد و این بسته هیچ گونه آموزشی در زمنیه شرکت های هــرمـی و از این قبیل فعالیت ها ندارد زیرا فعالیت این شرکت ها غیر قانونی بوده و چیزی جز ضرر برای شما ندارد.تمام روش هایی که در این بسته به شما آموزش داده می شود جزو روش ها و آموزش های صد در صد قانونی و مطمئنی هستند.

این مجموعه در 4 بخش به شرح زیر مختصرا بیان شده است.

بخش کتابها و جزوات ، بخش ویدئویی ، بخش نرم افزارها ، بخش بورس ، 2مجموعه به صورت کامل و دوبله شده توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان مستند راز 1و2 (راز موفقیت یا Secret) را به صورت هدیه و رایگان به شما تحویل می دهیم.
تمامی این محصولات در قالب 5 DVD به قیمت باور نکردنی 15000 تومان به شما عرضه می گردد.

در ضمن هزینه این محصول را نیز میتوانید آنلاین پرداخت کنید و هم بعد از تحویل درب منزل به مأمور پست بدهید.

برای شناخت بهتر محصول و خرید بر روی بنر زیر کلیک کنید

 

 

بسته آموزشی مشاغل درآمدزا در منزل

 

 

 

راز کسب درآمد فوق‌العاده از طریق بازاریابی اینترنتی

قیمت: 16000 تومان

کسب درآمد از اینترنت جذابیت زیادی دارد و خیلی‌ها در آرزوی داشتن یک درآمد اینترنتی فوق‌العاده هستند. گرچه در کشورمان هنوز این روش کسب درآمد به خوبی جانیفتاده است ولی در حال حاضر یکی از بهترین شغل‌های دنیاست و می‌بینید که ثروتمندترین افراد دنیا، ثروت‌شان را از طریق کسب‌و‌کارهای اینترنتی بدست آورده‌اند.

 

بازاریابی اینترنتی حرفه ای

 

کسب‌وکار اینترنتی واقعا لذت‌بخش است. وقتی در اینکار وارد شده و موفق شوید، می‌توانید حتی هنگامی که در مسافرت یا در حال تفریح هستید با کمترین سرمایه، پول دربیاورید و یک زندگی و کسب‌و‌کار لذت‌بخش داشته باشید. تصور کنید در حالی که در ساحل دریا دراز کشیده‌اید و دریا را تماشا می‌کنید کسب‌و‌کار اینترنتی شما در حال رشد است و موجودی حساب بانکی‌تان را مرتبا افزایش می‌دهد. چه شغلی می‌تواند از این بهتر باشد؟

 

دقت کنید که فعالیت در سایت‌های کلیکی و وقت تلف کردن برای جذب زیرمجموعه، کسب‌وکار اینترنتی نیست. کسب‌و‌کار اینترنتی باید سودآور باشد و حرفه‌ای انجام شود تا بتوان به عنوان یک شغل روی درآمد آن حساب کرد. از بین روش‌های کسب درآمد از اینترنت، بازاریابی اینترنتی راهیست که شما را به درآمد خیلی بیشتری می‌رساند و می‌توانید مانند یک شغل روی درآمد آن حساب کنید.

 

شاید برایتان سوال پیش بیاید که بازاریابی اینترنتی چیست؟ در یک جمله می‌توان گفت بازاریابی اینترنتی، هنر تبدیل بازدیدکننده سایت به خریدار می‌باشد و سلسله مراتبی است که با انجام آن، بازدیدکننده بازهم به سایت بازمی‌گر‌دد و خریدهای متعددی انجام می‌دهد.

 

هدف شما اینجاست
دقت کرده‌اید کسانی که اطلاعات کمی دارند معمولا نسبت به سایرین، درآمد کمتری بدست می‌آورند. منطقی است که برای بیشتر پول درآوردن، یا باید سرمایه زیادی داشته باشید که سرمایه‌گذاری‌های کلان و پرسود انجام دهید یا اینکه اطلاعات‌ و تجربیات بیشتری بدست بیاورید و در یک زمینه حرفه‌ای شوید تا درآمد شما افزایش یابد.

 

همه می‌دانند کسی که کاری را خیلی خوب انجام می‌دهد، پول بیشتری از سایر افراد بدست می‌آورد. حالا که حرفه‌ای شدن = کسب درآمد بیشتر است، چرا شما در کاری لذت‌بخش مثل کسب‌درآمد از اینترنت و بازاریابی اینترنتی حرفه‌ای نشوید و پول بیشتری بدست نیاورید ؟

 ممکن است با خودتان بگویید من که نمی‌دانم بازاریابی اینترنتی را چگونه انجام دهم… آیا آنها که در زمینه بازاریابی اینترنتی فعال هستند از اول همه چیز را می‌دانستند و مادرزاد بازاریاب اینترنتی بودند ؟ مسلم است که نه ! پس بازاریابی اینترنتی مانند همه کارها یک مهارت آموختنی است.

 

اگر خواهان درآمد بیشتر هستید همین حالا تصمیم بگیرید که در بازاریابی اینترنتی حرفه‌ای شوید و پول بیشتری از این بازار میلیاردی به دست آورید.

 

البته واضح است برای حرفه‌ای شدن تنها تصمیم قطعی شما برای شروع کار کافی نیست، شما نیاز به اطلاعات ارزشمند دارید و هرچه زودتر باید این اطلاعات را بدست آورید و دست به عمل بزنید. ما این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهیم و در این کتاب نحوه شروع بازاریابی حرفه‌ای را به شما آموزش می‌دهیم. این کتاب حاصل 3 سال تجربه و مطالعه در بازاریابی اینترنتی است و شما قطعا می‌توانید با آموزش‌های موجود در کتاب، بازاریابی حرفه‌ای را شروع کنید و به درآمد دلخواه‌تان برسید.

 

بازاریابی اینترنتی بحثی بسیار گسترده است و همه فنون و آموزش‌های بازاریابی اینترنتی در این کتاب وجود ندارد. در واقع این کتاب همان‌ چیزی است که برای یک شروع خوب به آن نیاز دارید و کتابی است که به شما کمک می‌کند در راه حرفه‌ای شدن و کسب درآمد بیشتر، اولین قدم را بردارید.

 

 

 

نکاتی که لازم است درباره این کتاب بدانید :

 

- در این کتاب آموزش ساخت وبلاگ و قرار دادن بنر محصولات و از این قبیل آموزش‌ها وجود ندارد.

 

- برای شروع کار مطابق آموزش‌های موجود در این کتاب، به سرمایه‌ای ناچیز در حدود 40 یا 50 هزار تومان برای خرید هاست و دامنه نیاز دارید.

 

- در این کتاب روش زیرمجموعه‌گیری یا عضویت در سایت‌های مختلف نوشته نشده است.

 

- در این کتاب همه موارد بصورت تصویری و قدم به قدم نوشته شده است و کسانی که آشنایی کافی با اینترنت و سایت‌ها داشته باشند بخوبی آنرا درک خواهند کرد.

 

- برای رسیدن به نتیجه و کسب درآمد از طریق روشی که در این کتاب نوشته شده، حداقل 3 ماه زمان لازم است. زمان رسیدن به درآمد به کیفیت کار شما، میزان تبلیغاتی که انجام می‌دهید، وقتی که صرف می‌کنید و میزان اطلاعاتی که دارید و …. وابسته است.

 

آموزش حرفه ای بازاریابی اینترنتی

 

کتاب راز کسب درآمد فوق‌العاده در بازاریابی اینترنتی برای چه کسانی مناسب است ؟

 

- مخصوصا برای اعضای سیستم‌های همکاری در فروش که تاکنون موفق نشده‌اند به درآمد مناسبی برسند.
- کسانی که از سیستم‌های همکاری در فروش درآمد کمی بدست می‌آورند و می‌خواهند درآمدشان را افزایش دهند.
- فروشندگان اینترنتی که می‌خواهند فروش کالایشان افزایش پیدا کند.
- صاحبان سایت‌هایی که در یک زمینه تخصصی فعالیت می‌کنند ( سایت‌های پربازدید و کم‌بازدید )
- افرادی که وقت‌ زیادی را در اینترنت با وبگردی و چت سپری می‌کنند و می‌خواهند از این وقت استفاده کنند.
- و افرادی که کسب درآمد از اینترنت را دوست دارند و نمی‌خواهند از سایر افراد عقب بمانند.

 

سوال : تضمین می‌کنید که با خرید این کتاب من درآمد خوبی بدست بیارم ؟

 

پاسخ: میزان درآمد شما به این بستگی دارد که موارد گفته شده در کتاب را چگونه و با چه کیفیتی انجام دهید. اگر اطلاعات اولیه و مهارت لازم را داشته باشید و کارتان را با مهارت انجام دهید، با استفاده از آموزش‌های عملی موجود در این کتاب، می‌توانید درآمد خیلی خوبی بدست آورید. اما اگر فقط کتاب را بخوانید و به آموزش‌های آنرا به کار نبندید یا اینکه اصلا به آن عمل نکنید، مسلم است که درآمدی نیز نخواهید داشت.

 

 

 

 

خرید        سوال از فروشنده

 

کتابچه درآمدزایی واقعی در اینترنت

قیمت: 5000 تومان

کتابچه درآمدزایی واقعی در اینترنت

هر آنچه برای داشتن درآمد از اینترنت نیاز دارید را در این کتابچه می آموزید با قیمت باور نکردنی 5000 تومان
این کتابچه شامل موارد زیر می باشد:

-کسب درآمد از اینترنت در ایران

-راز موفقیت کسب و کار های کوجک
-بازار یابی پولساز
-اصول جهانی برای راه اندازی کسب کار موفق
-چطور می توانیم 100 میلیون تومان بدست آوریم
-و...

مشخصات محصول:

 

فرمت:PDF
تعداد صفحات:119 صفحه
حجم: 0/95MB

سوال:آیا تضمین می کنید با خرید این کتابچه من درآمد خوبی بدست بیاورم؟

پاسخ:میزان درآمد شما به این بستگی دارد که موارد گفته شده در کتابچه را چگونه و با چه کیفیتی انجام می دهید.اگر اطلاعات و مهارت های اولیه لازم را داشته باشید با استفاده از آموزش ها و ایده های موجود در کتابچه می توانید درآمد بسیار بالایی داشته باشید اما اگر فقط متن کتابچه را بخوانید و به روش های آن عمل نکنید بدیهی است که درآمدی نخواهید داشت.



توضیحات :خرید به صورت نقدی است یعنی شما اول مبلغ را به صورت آنلاین پرداخت می کنید و بلافاصله لینک دانلود در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید این کتابچه را دانلود کنید.


خرید        سوال از فروشنده

 

مثلث خلق پول

قیمت: 2000 تومان

          دراین کتاب پاسخی قانع کننده برای این پرسش می یابید که : چه دیدگاهی مارابه آزادی مالی می رساند ؟
 ذهن به تنهایی قادر نیست آهن‌ربای ثروت باشد و کار نیز به تنهایی نخواهد توانست شما را به رفاه و آرامش برساند. چه بسیار مردمانی که ساعت‌ها کار می‌کنند و در فقر و ناامنی زندگی می‌کنند و چه بسیار مردمانی که ده‌ها کتاب پرورش ذهن مطالعه کرده‌اند اما به ثروتی دست نیافته‌اند. نویسنده ،  الگویی نوین در اختیار شما قرار می دهد.
نویسنده معتقد است ، برای دستیابی به ثروت نیازمندسه عنصرمهم هستیم که تلفیقی ازذهن وجهان واقع است.
شمادراین نوشتاربااندیشه ای ناب پیرامون کارروبروخواهیدشدوبادیدگاهی نوین ، سرمایه گذاری راخواهیدشناخت...

خرید        سوال از فروشنده

چگونه مي‌توانم 12000 ايميل رايگان در ماه ارسال کنم؟

قیمت: 4900 تومان

در مبحث تجارت الکترونیک، یکی از نیازهای مهم اکثر وبسایت‌ها، ارسال ایمیل‌های روزانه به کاربران‌شان است. این ایمیل‌ها ممکن است با اهداف متفاوتی مانند ارسال خبرنامه، ایمیل‌های تبلیغاتی، تایید عضویت، بازیابی رمز عبور و ... باشند.
ولی یکی از مشکلات ارسال ایمیل، محدودیت ارسال در واحد زمان است. سرورها اغلب در هر ساعت اجازه ارسال تعداد معدودی ایمیل به صاحبان سایت‌ها می‌دهند. این تعداد معمولا کمتر از 100 ایمیل در ساعت است. از طرف دیگر این تعداد معدود نیز نباید در یک نوبت ارسال گردند. چرا که این بار توسط میل سرورها (جیمیل، یاهو و ...) به عنوان اسپم قلمداد شده و به Inbox مشتری وارد نمی‌شوند.

 

فرض کنید شما صاحب یک وبسایت، با 1000 و یا 2000 کاربر هستید. با این شرایط ارسال فقط یک ایمیل به کاربران ساعت‌ها و یا حتی روزها وقت شما را می گیرد و همچنین نیاز به دقت زیادی دارد تا مبادا تعداد ایمیل‌های ارسالی در هر ارسال و همچنین در هر ساعت از تعداد مجاز تجاوز نکند!

 

حتما شما هم تصدیق می‌کنید که این کار بسیار خسته کننده و حتی طاقت‌فرسا خواهد بود، بخصوص اگر بخواهید به مناسبتهای مختلف، ایمیل‌های متفاوت و متعددی برای کاربران‌تان ارسال نمایید.

 

پس چه باید کرد؟

 

ما در اين كتاب در كنار شما قدم به قدم مراحل ثبت نام و استفاده‌ي رايگانِ يكي از سايت‌هاي معتبر ارسال ايميل انبوه را آموزش مي‌دهيم.

 

اميدواريم اين كتاب الكترونيك ابزار مفيدی برای کسب و كارها و فعالیتهاي شخصي، تجاري، آموزشي و ... شما دوستان گرامي باشد.

 

اين كتاب شامل 31 صفحه آموزش متني و تصويري بوده كه شما را قدم به قدم برای ارسال 2000 ايميل رایگان و معتبر در هر نوبت و جمعا 12000 ایمیل در هر ماه همراهي مي‌كند.

 

سعی ما در سایت معلم خلاق، ارائه راهكارهاي مناسب برای گسترش فعالیتها و کسب و کار شما کاربران  محترم می باشد و این کتاب نیز در همین راستا ارائه شده است.

 

اميدواريم كه ما را با نظرات خود در ادامه اين راه همراهي نماييد.‬

این محصول به صورت یک فایل پی دی اف 31 صفحه ای می باشد.

خرید        سوال از فروشنده





|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
حسین دلی در تاریخ : 1393/5/16/4 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
کسب درآمد
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ
بسته آموزشی مشاغل درآمدزا در منزل کتاب کسب درآمد از اینترنت در ۷ روز
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تجارت الکترونیک و آدرس freebusiness.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 121
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 376
:: بازدید سال : 654
:: بازدید کلی : 78009